Tamara Karača Beljak etnomuzikologinja je koja djeluje na Odsjeku za muzikologiju Muzičke akademije Univerziteta u Sarajevu, gdje predaje predmete iz oblasti etnomuzikologije. Prorektorica je na Univerzitetu u Sarajevu. U istraživačkom radu primarno je usmjerena na voklane stilove Bosne u Hercegovine. Svoja istraživanja predstavlja na domaćim i inozemnim konferencijama te u znanstvenim časopisima i zbornicima radova. Aktivna je članica Muzikološkog društva FBiH te ICTM-a. Njeno profesionalno iskustvo uključuje i gostujuća predavanja.
Djelovala je i kao muzička urednica nekadašnje RTV Sarajevo. Autorica je više radijskih i televizijskih serijala posvećenih tradicijskoj muzici BiH. Također je priredila niz antologijskih audio izdanja vezanih za bosanskohercegovačku tradicijsku muziku. Autorica je knjiga Zvučni krajolici-osvrt na vokalne stilove Bosne i Hercegovine, Uvod u etnomuzikologiju- etnomuzikološka čitanka BiH, te koautorica knjige Vodič kroz tradicionalnu narodnu muziku BiH.
Kenjalović, Milorad, etnomuzikolog, muzički pedagog (25. februar 1948., Sombor). Osnovno i srednje muzičko obrazovanje završio je u Muzičkoj školi u Banja Luci. Studije na Odsjeku za muzičku teoriju, muzičku pedagogiju i solo pjevanje završio je (1972.) na Muzičkoj akademiji u Sarajevu. Na Fakultetu muzičke umjetnosti u Beogradu odbranio je (2003.) magistarski rad Vlado Milošević – etnomuzikolog.
Doktorsku tezu Tradicionalno narodno pjevanje Sjeverozapadne Bosne (Bosanske Krajine) sa posebnim akcentom na ojkači odbranio je 2014.) na Akademiji umjetnosti Univerziteta u Novom Sadu. Bio je zaposlen u Operi Narodnog pozorišta u Sarajevu (1968- 1972.), Radio televiziji Sarajevo (1972-1976), Radio Banja Luka (1976-1992) i Akademiji umjetnosti u Banjaluci (1992-2018). Za asistennta je biran (1984.) i predavača (1989.) na Pedagoškoj akademiji u Banjoj Luci, docenta (1997.), vanrednog (2001.) i redovnog profesora (2007.) na Akademiji umjetnosti u Banjoj Luci za umjetničke oblasti: vokalno-instrumentalna nastava, metodika muzičke kulture, muzički folklor i sviranje horskih partitura. Bio je gostujući profesor na Muzičkoj akademiji Univerziteta Istočno Sarajevo. Na Akademiji umjetnosti u Banjoj Luci obavljao je dužnost prodekana (1998-2000) i dekana (2002-2008).
Vršio je dužnost predsjednika ili člana većeg broja muzičkih manifestacija (Programski savjet RTS, Festivala gradske, narodne i zabavne muzike, Đurđevdanski festival) stručnog žirija (Eurosong u BiH), komisije za izbor simbola BiH (grb, zastava, himna), himne i grba Republike Srpske.
Branka Vidović rođena u Tuzli gdje je završila osnovno i srednje obrazovanje Na Muzičkoj akademiji, Univerziteta u
Sarajevu je završila i diplomirala na Teoretsko-pedagoškom
odsjeku Uporedo je studirala i Etnomuzikologiju i kao student učestvovala u radu nekoliko Kongresa SUFJ. Iskustva u radu na televiziji prezentirala je u članku Sevdalinka u televizijskim programima sa osvrtom na produkciju TVSA i BHRT (Muzika XIII/1.2009.) i izdanjem dva DVD pod nazivom Antologija BH sevdalinke. Bila je članica stručnog tima na projektu pod nazivom Narodni muzički instrumenti, instrumentalna praksa i muzika u Bosni i Hercegovini (DC XIII-4, 1988-1992.) kojim je
rukovodila mr. Dunja Rihtman Šotrić, a glavni nosilac bio je Zemaljski muzej Sarajevo. Surađivala je i bila stručna voditeljica za vokal u sarajevskim KUD-ovima „Saobraćajac“, „Miljenko Cvitković/“Baščaršija“, „Lola“ i „Proleter“, (1986.-2005.). Pratila brojne Smotre tradicijske muzike u Gučoj Gori, Tesliću, Čapljini, Posušju, Novom Travniku, kao članica stručnog žirija. Sa grupom IFG „Sloga“ iz Guče Gore, priredila i uredila CD izdanje tradicijske muzike „Nema pjesme k'o iz Guče gore“ i DVD izdanje svatovskih običaja pod nazivom „Guča Goro, zemljo plemenita“.
Jedna od osnivačica i članica Muzikološkog društva od 1997. godine. Bila je prvi sekretar Društva i učestvovala u radu Upravnog odbora, a nakon nekoliko godina izabrana je za predsjednicu Skupštine Društva. Povremeno je pisala za Časopis za Muzičku kulturu „Muzika“, a uz 40ti broj Časopisa pripremila i uredila Bibliografiju napisa u časopisu Muzika 1997-2012.
Na Muzičkoj akademiji u Sarajevu je, od 2003. godine, angažovana kao stručna suradnica i voditeljica vokalnog ansambla Etnoakademik. Od strane Asocijacije kompozitora i muzičkih stvaralaca (AMUS), ansamblu je, 2018. godine dodijeljena nagrada „fra Grga Martić“ za promociju muzike naroda u BiH. Od 2010. do 2020. godine radila je u Srednjoj muzičkoj školi Sarajevo.
Članica je ICTM od 2013. godine. Na naučnom skupu „Muzičko nasljeđe Bosne i Hercegovine“, koji je organiziran povodom 5 godina rada ICTM u BiH, učestvovala je sa radom „Bilješke o izdavačkoj djelatnosti Muzikološkog društva u periodu 1997. do 2020. godine“ (Sarajevo 2021.). Od 2021 godine je predsjednica Skupštine ICTM- Nacionalni komitet u BiH, a od 2023. godine obavlja i sekretarske poslove.
Alma Subašić pjeva od desete godine života. Prvi solistički koncert izvodi u rodnom Konjicu na svoj deseti rođendan. Iste godine izlazi i njen prvi album. Završava uporedo osnovnu i muzičku školu, potom gimnaziju, te upisuje arhitekturu. Diplomirala je 2017. a magistrirala 2020.godine. Jedna od najmlađih interpretatorica sevdaha i predstavljala je BiH, bosansku tradiciju i kulturu kroz izvođenje sevdalinki širom svijeta, zajedno sa eminentnim imenima sevdaha poput Hanke Paldum, Mehe Puzić, Zehre Deović, Bebe Selimović, Zore Dubljević i drugih. Snimila je značajan broj sevdalinki za arhiv radio-televizije BiH. Nastupala je u brojnim koncertnim dvoranama: Benaroya Hall Seattle, Beethoven Hall Stuttgart, Ataturk Hall Istanbul, Kulturni centar Toronto, Dvorana Vatroslav Lisinski Zagreb, Sava centar i Dom Sindikata Beograd, Narodno pozorište Sarajevo. Dobitnica je nagrade za najboljeg debitanta na Ilidžanskom festivalu. Drugi album sa novokomponovanim pjesmama, napisanih u duhu sevdalinke, predstavila je 2017. godine.Predstavljala je BH tradiciju širom svijeta (Hrvatska, Srbija, Slovenija, Njemačka, Austrija, Švedska, Poljska, Kanada, Amerika).
U 2021. godini zajedno sa kolegama etnomuzikolozima osniva Fondaciju Sevdah: kulturnu, istraživačku i arhivsku organizaciju koja se bavi očuvanjem i afirmacijom sevdalinke, te je na poziciji predsjednice Upravnog odbora. Vlasnica je i dizajnerica u okviru biznisa Šapa LAB, koji se bavi dizajnom namještaja, a koji je podržan u okviru programa podrške za poduzetništvo od strane brojnih investicijskih fondacija i prepoznat je kao kvalitetan i unikatan bh brend.
U domenu arhitekture, aktivna je na polju zaštite graditeljskog naslijeđa, u Zavodu za zaštitu kulturno-historijskog i prirodnog naslijeđa u Sarajevu, na poziciji stručne saradnice za zaštitu graditeljskog naslijeđa. Danas Alma ima 28 godina, i pored svog poziva – arhitekture, aktivno nastavlja da pjeva i njeguje sevdah.
Amela Plosko je učila klavir u Mostaru (prof. Marija Tatarević) i Sarajevu (prof. Neda Stanković). Diplomirala klavir na Muzičkoj Akademiji u Sarajevu (Milica Šnajder red.prof). Tijekom školovanja osvaja brojne nagrade kao solistica i komorna glazbenica, te se ističe solističkim recitalima i koncertima sa Simfonijskim orkestrom u Mostaru i Dubrovniku. Specijalizira čembalo na Guildhall School of Music and Drama u Londonu (Christopher Kite) i magistrira čembalo i ranu muziku na Royal College of Music u Londonu (Robert Woolley). Finalistkinja je čembalističkih natjecanjaTankard Harpsichord Prize (UK) i Broadwood Harpsichord Competition (UK).
Djeluje kao solistica, korepetitorica, komorna glazbenica, te ostvaruje bogatu suradnju sa vodećim ansamblima, orkestrima i solistima u UK, EU, BiH. Radi kao profesorica klavira, komorne glazbe i korepetitorica u Muzičkoj školi I i II stupnja i Glazbenoj školi Ivana pl. Zajca u Mostaru. Takodjer djeluje kao docentica za klavir i korepetitorica solo pjevača na Studiju glazbene umjetnosti (FPMOZ) Sveučilišta u Mostaru.
Ramović, Amila je muzikologinja i kustosica iz Sarajeva. Vanredna je profesorica Muzičke akademije Univerziteta u Sarajevu. Od 1999. godine je članica, a od 2018. predsjednica Muzikološkog društva FBiH.
U kustoskoj praksi usmjerava se na interdisciplinarno djelovanje na polju savremene umjetnosti. Karijeru je započela kao dio tima Muzeja savremene umjetnosti Ars Aevi Sarajevo (2000), i kasnije kao njegova izvršna direktorica (2005-2017). Organizirala je desetine izložbi i projekata iz oblasti savremene umjetnosti i bila kustosica izložbi u BiH i inostranstvu, među njima samostalne izložbe Brace Dimitrijevića na Venecijanskom bijenalu (2009). U 2013-2014 bila je umjetnička rukovoditeljica programa Sarajevo Sonic Studio u saradnji s kompozitorima Heinerom Goebbelsom, Philippeom Manouryjem, Peterom Ablingerom i Vinkom Globokarom. Bila je izvršna direktorica Sarajevo Chamber Music Festivala (2012-2017), realiziranog u saradnji između sarajevske Muzičke akademije i Manhattan String Quarteta. Godine 2019. dodijeljeno joj je priznanje Honorary Fellow of Plymouth College of Art, a 2022. godine godišnja nagrada AMUS-a za muzikologiju i muzičku publicistiku “Vlado Milošević”.
Amra Bosnić (Bihać, 1979) vanredna je profesorica na Odsjeku za muzičku teoriju i pedagogiju Muzičke akademije Univerziteta u Sarajevu, na predmetima Muzički oblici i stilovi, Analiza muzičkog djela i Kompozitorstvo u Bosni i Hercegovini. Magistrirala je (2010) i doktorirala (2016) na Odsjeku za muzičku teoriju i pedagogiju Muzičke akademije Univerziteta u Sarajevu, pod mentorstvom prof. dr. Ivana Čavlovića. Od 2019. godine na poziciji je šefice Odsjeka za muzičku teoriju i pedagogiju, a u periodu od 2016. do 2020. godine bila je sekretarka Vijeća III ciklusa studija na Muzičkoj akademiji Univerziteta u Sarajevu. Područje njenog naučnog interesa su muzička analiza i teorija muzike, problematski usmjerene uglavnom na djela bh. kompozitora.
Svoje naučne radove izlagala je na simpozijumima i objavljivala u publikacijama u zemlji i regionu. Autorica je knjige Simfonijska muzika u Bosni i Hercegovini (Univerzitet u Sarajevu – Muzička akademija, 2021). Jedna je od urednica dva zbornika radova međunarodnih muzikoloških simpozija Muzika u društvu (2018, 2020) u izdanju Muzikološkog društva Federacije Bosne i Hercegovine i Muzičke akademije Univerziteta u Sarajevu. Jedna je od inicijatorica i organizatorica Ciklusa kreativnih radionica Podijelimo znanje u organizaciji Odsjeka za muzičku teoriju i pedagogiju Muzičke akademije u Sarajevu. Saradnica je Instituta za muzikologiju Muzičke akademije u Sarajevu, te članica Muzikološkog društva FBiH i ICTM-a (International Council for Traditional Music) za Bosnu i Hercegovinu.
Azra Medić radi na Muzičkoj akademiji Univerziteta u Sarajevu na Odsjeku za kllavir od 2012. godine gdje danas nosi
zvanje vanredne profesorice. Srednju muzičku školu završila je u Sarajevu u klasi prof. Ranke Cecić Jovanović, a studirala je na muzičkoj akademiji u Sarajevu u klasi prof. Nede Stanković i diplomirala u klasi pprof. Borisa Kraljevića kao najbolja studentica Univerziteta u Sarajevu sa priznanjem Zlatna značka.
Usavršavala se na muzičkoj akademiji u Zagrebu i klasi prof. Đure Tikvice. Od 2008. do 2012. studirala u Njemačkoj, gdje je završila dva poslijediplomska studija, jedan na Muzičkoj akademiji u njemačkom Kasselu, u klasi prof. Ivana Urvalova i drugi na Muzičkoj akademiji u Freiburgu, u klasi prof. Elze Kolodin.
Dobitnica je više prvih i specijalnih nagradan na Federalnim takmičenjima. Ostvarila je značajan uspjeh na mueđunarodnim pijanističkim takmičenjima kao što su „Città di Gorizia“ u Italiji (1. nagrada), Međunarodno takmičenje pijanista i klavirskih ansambala „F. Chopin, E. Grieg, F. Mendelssohn“ u Moskvi (1.narrada), „Nicolaï Rubinstein“ u Parizu (2. nagrada), „Roma 2004“ u Rimu (3. nagrada). Izvodila je solističke koncerte, kao i koncerte kamerne muzike u Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori, Njemačkoj, Grčkoj, Italiji, Francuskoj, Austriji, Češkoj, Švicarskoj, a klavirske seminare držala je u Bosni i Hercegovini i Češkoj.
Nastupala je na domaćim i internacionalnim festivalima kao što su ArtLink festival u Beogradu, Hugo Staehle festival u Kasselu, Glazbena tribina u Puli, Balkan Youth Festival u Grčkoj, Dani muzike u Herceg Novo, Majske muzičke svečanosti (MAS), BIMF (Bosnia International Music Festival, Baščaršijske noći, Sarajevska zima, VaClaF.
Dr. Belma Šarančić završila je (2005.) dodiplomske studije na Muzičkoj akademiji Univerziteta u Sarajevu (Teoretsko-pedagoški smjer, dobitnica priznanja „Zlatna značka“) i Muzičkoj akademiji u Istočnom Sarajevu (smjer harmonika, dobitnica nagrade „Vojin Komadina“). Magistrirala je (2009.) u klasi prof. Radomira Tomića iz oblasti Harmonika - koncertni izvođač na Muzičkoj akademiji u Istočnom Sarajevu. Specijalističke studije završila je (2012.) u klasi prof. Claudia Jaccomucija na Scuola Superiore di fisarmonica u Urbinu (Italija). Doktorirala je (2015.) harmoniku na Muzičkoj akademiji Univerziteta u Sarajevu pod mentorstvima: prof.Geir Draugsvolla - harmonika i prof.Senada Kazića - pisani rad, kao prvi doktor muzičkih umjetnosti u BiH.
Prvo radno iskustvo stekla je u Srednjoj muzičkoj školi Sarajevo (2005.-2009.) kao profesor harmonike i kamerne muzike. Na Muzičkoj akademiji Univerziteta u Sarajevu zasnovala je radni odnos 2008. u zvanju asistenta iz oblasti harmonika. Od 2010. do 2021. prošla je sva nastavna zvanja te je 2021. izabrana u zvanje redovnog profesora iz iste oblasti. U periodu 2017.-2020. obnašala je dužnost prodekanese za koncertnu djelatnost Muzičke akademije Univerziteta u Sarajevu.
Učestvovala je i pobjeđivala na mnogobrojnim takmičenjima u Bosni i Hercegovini i inostranstvu. Bila je član žirija na preko 20 takmičenja (Federalna takmičenja BiH, Akordeon Art (Istočno Sarajevo), Susreti harmonikaša (Pula), Eufonija (Novi Sad), a od 2019. izabrana je za delegata BiH pri CMA (Confédération Mondiale de l'Accordéon). Snimala je za domaće televizijske stanice i produkcijske kuće, kao i muziku za filmove. Bila je član postave predstave Kad bi ovo bio film Narodnog pozorišta u Sarajevu (2012.-2014.). Nastupala je sa nekoliko orkestara, između ostalog sa Kamernim orkestrom Muzičke akademije u Sarajevu i sa Sarajevskom filharmonijom. Uspješnu suradnju uspostavlja i sa bh. kompozitorima, čija djela premijerno izvodi na koncertima i festivalima. Član je SONEMUS (Samostalna Organizacija NovE
Muzike Sarajevo) ansambla (2019.).
Bila je aktivna učesnica na EPARM (European Platform for artistic research in Music) konferencijama (2014. - Stockholm i 2015. - Graz), gdje je izlagala svoja doktorska istraživanja, kao i
ICON (Innovative Conservatoire) seminara u Londonu u organizaciji AEC-a (Association Européenne des Conservatories, Académies des Musique et Musikhochschulen).
Djelovala je u više navrata kao gostujuća profesorica na Lietuvos muzikos ir teatro akademija (Litvanija), Conservatiorio di Musica Giuseppe Tartini (Italija), te na Det Kongelige Danske Musikkonservatorium (Danska), gdje je, pored masterklasova i teorijskih predavanja sa fokusom na Sarajevsku akordeonističku školu, održavala i praktična predavanja iz oblasti Aleksander tehnike u akordeonizmu.
U pedagoškom radu njeni studenti bilježe mnogobrojne nastupe kao solisti i u kamernim sastavima. Pored javnih nastupa, studenti u klasi prof.Šarančić su u periodu 2010.-2021. nastupili na preko 35 takmičenja i osvojili 80 nagrada i priznanja (29 I nagrada, 26 II nagrada, 14 III nagrada i 11 plasmana i pohvala).
Biljana Smailagić (29. juli 1979. god. Banja Luka). Srednju muzičku školu završila 1999. god. a Akademiju umjetnosti Univerziteta u Banjoj Luci, Smjer za muzičku teoriju i pedagogiju 2003. godine. Magistrirala na Muzičkoj akademiji Univerziteta u Istočnom Sarajevu 2015. godine, oblast Muzički oblici sa temom „Tretman forme u kamernim djelima Vlade S. Miloševića“, pod mentorstvom prof. dr. Branke Radović. Prijavljuje doktorsku disertaciju na Pedagoškom fakultetu u Bijeljini, Univerziteta u Istočnom Sarajevu 2017/2018. godine sa temom „Primjena tradicionalnog muzičkog stvaralaštva u osnovnoškolskoj nastavi muzičke kulture“, pod mentorstvom prof. dr Desanke Trakilović.
U Muzeju Republike Srpske volonterski radila na sređivanju arhiva iz ostavštine Vlade S. Miloševića i istovremeno bila demonstrator na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Banjoj Luci. Na istom fakultetu, akademske 2004/05. godine zasniva stalni radni oodnos. Kao asistent, a zatim kao viši asistent izvodi vježbe iz predmeta: Vokalno-instrumentalna muzika i Muzička umjetnost. Od juna 2016. godine, u zvanju docenta, nastavlja da radi na studijskom programu Razredna nastava i studijskom programu Predškolsko vaspitanje; nastavni predmeti: Vokalno-instrumentalna muzika, Muzička umjetnost i Muzički praktikum, na Master studiju Predškolsko dijete i muzika.
Na listi je mladih istraživača Ministarstva nauke i tehnologije u Vladi Republike Srpske, saradnik na izradi Enciklopedije Republike Srpske na Akademiji nauka i umjetnosti RS. Članica je više strukovnih udruženja: Muzikološko društvo RS, Matica Srpska- Društvo članova Matice Srpske u Republici Srpskoj, Banja Luka, Matica Srpska-Novi Sad.
Damir Galijašević rođen je 1996. godine u Rijeci, Republika
Hrvatska. Djetinjstvo proveo u Tešnju, gdje je završio i osnovnu školu i gimnaziju. Godine 2015. upisuje Muzičku akademiju Univerziteta u Sarajevu, gdje je 2019. godine diplomirao, a u julu 2020. godine i magistrirao,oboje u klasi red.prof.dr. Tamare Karača-Beljak. Saradnik Muzičke produkcije JS BHRT-a od marta 2019. godine, uposlenik Muzičke produkcije JS BHRT-a kao član Narodnog orkestra od novembra 2020. do novembra 2022. godine. Producent umuzičkoj redakciji Radija Bosne i Hercegovine od novembra 2022. godine.
Kao etnomuzikolog, izlagao na studentskim tribinama u organizaciji Odsjeka za muzikologiju i etnomuzikologiju i Odsjeka za muzičku teoriju i pedagogiju, te bio učesnik Regionalnih susreta studenata etnomuzikologije i etnokoreologije u organizaciji Katedre za etnomuzikologiju Fakulteta muzičke umetnosti u Beogradu u martu 2019. godine. Član Nacionalnog komiteta BiH ICTM-a (The International Council for Traditional Music).
Priređivač je jedne zbirke tradicionalnih pjesama i više audio i video izdanja. Godine 2021. osnovao Fondaciju SEVDAH u Sarajevu, čiji je i direktor. Kao solist na harmonici ili sa privatnim muzičkim ansamblom, pratio sve najznačajnije izvođače sevdalinke i narodne muzike BiH današnjice. Učesnik brojnih festivala, koncerata i večeri sevdaha širom Bosne i Hercegovine, regiona i Europe. U nekoliko navrata organizator večeri sevdaha u okviru kulturne manifestacije „Baščaršijske noći“ u Sarajevu.
Aranžirao, i sa vlastitim ansamblom i vokalnim solistima sevdalinki izveo i snimio na nosače zvuka više od stotinu tradicionalnih narodnih pjesama Bosne i Hercegovine. Živi i radi u Sarajevu.
Damir Imamović (1978.), muzičar, autor, istraživač i edukator.
Tradicionalnom muzikom BiH profesionalno se bavi od 2005. godine kao izvođač, istraživač iautor. Koncertira u BiH i regionu Jugoistočne Evrope, kao i u SAD, Kini, Indiji, Japanu, Meksiku i dr. Autor je sedam muzičkih albuma, velike multimedijalne izložbe “Sevdah, umjetnost slobode” (UG FOTON, Umjetnička galerija BiH, 2015.), prve historije sevdalinke (“Sevdah”, Vrijeme Zenica, 2016.). Nosilac je dvije nagrade iz oblasti autorstva u tradicionalnom muzici naroda BiH (AMUS), nekoliko nagrada za pozorišnu i filmsku muziku, nagrade Transglobal World Music liste za najbolji evropski album (2020.) kao i Nagrade njemačkog udruženja muzičkih kritičara u oblasti tradicionalne muzike u 3/2020.
Damir je diplomirao na Odsjeku za filozofiju i sociologiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu (BA, 2003.) dok je master studij završio na Odsjeku za muzikologiju i etnomuzikologiju Muzičke akademije Univerziteta u Sarajevu (MA, 2022.). Aktivan je kao edukator od 2011. u okviru vlastitog programa “SevdahLab”. Predavao je i držao praktične radionice na brojnim obrazovnim i istraživačkim institucijama širom svijeta: Loyola University Chicago (SAD), Collegio Internazionale Ca' Foscari (Venecija, Italija), Odsjek za slavistiku Filozofskog fakulteta u Ljubljani, Muzička akademija u Zagrebu, Muzički institut SANU, Konservatorium Wien Privatuniversität, Muzička akademija u Aarhusu (Danska), Boise State University (SAD) i dr.
Enisa Hajdarević-Šojko rođena je u Kladnju 24. maja 1966. godine. Osnovnu i Nižu muzičku školu završila u Kladnju, a Srednju medicinsku i Srednju muzičku školu završila u Tuzli. Diplomirala je na teoretsko-pedagoškom odsjeku Muzičke akademije u Sarajevu 1991. godine. Poslije studija radila u Muzičkoj školi Vogošća (nastavnik harmonike), tokom rata u Osnovnoj Muzičkoj školi „Mladen Pozajić“ u Sarajevu, te u Srednjoj medicinskoj školi (profesor Istorije muzike). Na Radiju Bosne i Hercegovine počela sarađivati u aprilu 1994., a u stalni radni odnos primljena u januaru 1995.godine.
Obavljala je poslove Urednika redakcije narodne muzike, a od 2000. godine radi kao muzički producent na BH radiju 1. Kao
zamjenica glavog urednika Muzičkog programa, od 29. maja do 08. juna 2002. godine, u Bostonu, bila je učesnik menadžmentskog programa za medije koji su organizovali " The WBUR group" u korporaciji sa "Voice of America". Radila je i radi sve radijske kao i TV forme od kratkih priloga, reportaža i emisija do živih prijenosa. Uspješno osmislila, organizovala i realizovala koncerte izvorne muzike i izložbu rukotvorina "BH radio 1 sa izvora" (2006. godine sa preko 100 učesnika iz cijele Bosne i Hercegovine sa kojima je sarađivala u serijalu emisija "Selu u pohode". Uz saradnju sa Muzikološkim društvom FBIH (čiji je član), USOFFTU u BIH/Section CIOFF u BiH i Bosanskom medijskom grupom, 2012. godine je organizovala sličan događaj koji je okupio učesnike emisija „Selu u pohode“ sa prostora naše zemlje, te eminentne goste i učesnike međunarodnog simpozija „Muzika u društvu“
Realizovala je CD „Uspavanke iz Bosne i Hercegovine“, koji je
2018. objavila Muzička produkcija BHRT-a. Na CD-u su terenski snimci nastali u serijalu emisija „Selu u pohode“ od 2004.-2018. godine. U timu je za nominaciju sevdalinke na UNESCO listu, a inicijator je i aktivni učesnik u pripremi nominacije „Bosansko pjevanje uz šargiju i violinu“. Članica je i Muzikološkog društva Federacije Bosnei Hercegovine. Stalno zaposlena na BH radiju 1 kao urednik i voditelj emisija narodne muzike.
Fatima Hadžić (Zenica, 1979) je profesorica muzikologije na Odsjeku za muzikologiju i etnomuzikologiju Muzičke akademije Univerziteta u Sarajevu. Završila je studijklavira (2003.) i muzikologije (2005.), a zatim magistrirala (2009.) i doktorirala (2012.) na Odsjeku za muzikologiju na Muzičkoj akademiji Univerziteta u Sarajevu (mentor: red. prof. dr. Ivan Čavlović). Od 2006. radi na Muzičkoj akademiji Univerziteta u Sarajevu na Odsjeku za muzikologiju, od 2018. u zvanju vanredne profesorice za oblast muzikologija. Saradnica je Instituta za muzikologiju Muzičke akademije u Sarajevu, članica Muzikološkog društva Federacije Bosne i Hercegovine i ICTM (International Council for Traditional Music) Nacionalnog komiteta za BiH.
Dužnost predsjednice Muzikološkog društva FBiH obavljala je od 2014. do 2018. Na mjestu glavne i odgovorne urednice Časopisa za muzičku kulturu Muzika je od 2019. godine. Težište istraživanja Hadžić je historija muzike, posebno historija muzike u Bosni i Hercegovini. Autorica je naučnih monografija Muzičke insitucije u Sarajevu (1918-1941): Oblasna muzička škola i Sarajevska filharmonija (2018) i Stories about Music in Bosnia and Herzegovina: dedicated to Folke Rabe (2022., koautorice Lana Šehović, Jasmina Talam, Tamara Karača Beljak), brojnih radova u naučnim publikacijama u BiH, Hrvatskoj, Srbiji, Sloveniji, Češkoj, Italiji i Mađarskoj, jedanaest članaka za Grove Music Online (Oxford University Press) i urednica pet zbornika međunarodnog simpozija „Muzika u društvu“.
Jasmina Talam je diplomirala, magistrirala i dokotrirala na Muzičkoj akademiji Univerziteta u Sarajevu, gdje trenutno radi kao profesorica etnomuzikoloških predmeta i obavlja funkciju šefice Instituta za muzikologiju. Godine 2018., dobila je stipendiju Royal Gustavus Adolphus Academ