U ovom radu autor je istraživao složeni problem solfeđa povezujući različite historijske, sociološke, kulturološke činjenice koje su stoljećima oblikovale teoriju i praksu solfeđa. Solfeđo je zvanično inaugurisan u muzičko obrazovanje tek krajem 18. stoljeća (1795). To je jedan od najmlađih predmeta u oblasti muzičkog obrazovanja. Istovremeno, to je danas osnovni predmet muzičkog obrazovanja na koji se oslanjaju svi ostali predmeti. Zbog svoje prirodne dispozicije i prilagodljivosti jedan je od predmeta koji je bio u velikoj mjeri izložen pregledima, promjenama, dopunama, inovacijama itd. Autor na osnovu dugogodišnjeg istraživanja i promišljanja iznosi vlastito mišljenje o osnovnim sredstvima i metode, njihovo značenje, značaj i svrhu. Knjiga treba da pomogne učenicima kao vrijedna podrška u oblasti metodike solfeđa, kao i nastavnicima solfeđa u osnovnim i srednjim muzičkim školama koji su dio programa.
• Sarajevo: Muzikološki institut Muzičke akademije u Sarajevu, 2011. godina
• 199 stranica, primjera, fotografija, slika.
• Jezik: bosanski.
• ISBN: 978-9958-689-06-2.
• Za više informacija kontaktirajte: info@ictmbih.ba ili institut@mas.unsa.ba